Jag gillar Selena Gomez – hon är mycket naturlig och obesvärad

Bar vad? Byxor, £14, Zara; shirt, £8, Primark; jacka, £200 Karen Millen; handväska, £300, Michael Kors; skor, £9, ASOS.

Varför? Jag vilja köpa klassiska stycken, saker som inte daterar. Jag brukar inte gå med trender men saker som kommer att bo med dig i år och du kan vamp dem upp när du behöver. Jag gillar att blanda hög gata med uttalande bitar.

Vem? Jag gillar klassisk stil och Victoria Beckham klänningar alltid så bra. Jag tror att hon ser bra ut.

Louise McLaren, 20, student, Dundonald

annons

Varje månad spendera £150

Bar vad? Kappa, £60, nytt utseende; topp och leggings, båda £10 från Primark; väska, £50, present från pappa; stövlar, £40, DV8; halsduk, £15, utställning.

Varför? Min stil är väldigt girly och jag klä för oavsett humör jag i.

Vem? Jag gillar Selena Gomez som jag tror att hon är mycket naturlig och obesvärad.

Mary Elliott, 31, företagets ägare, Downpatrick

30

Bildkälla: långa aftonklänningar

Varje månad spendera £150

Bar vad? Kappa, £25, George på Asda; väska, julklapp, Zara; stövlar, £25, Forever 21. playsuit, £2, Primark; halsduk, £6, George på Asda.

Varför? Jag är mer inspirerad av den bohemiska vibbar, jag älskar den sjuttio- och åttiotalet eran.

Vem? Jag älskar Jessica Alba, jag kollar alltid hennes Instagram som jag tror att hon alltid ser smidig och gör något se snygg.

Kathryn Prendergast, 30, försäkring rådgivare, Downpatrick

Varje månad spendera £150-200 pund

Bar vad? Jacka, £40, River Island; topp, £10, New Look; kjol, £35, Topshop; stövlar, £13, New Look; väska, £25, River Island.

Varför? Jag följa förmodligen trenderna och brukar hålla sig till den moderiktiga kläder.

Vem? Jag gillar Rochelle Humes som jag gillar hur hon kan dra av olika stilar. Jag tycker egentligen Miley Cyrus outfits.

Mary-Kate O’Neill, 21, studerande, Belfast.

Varje månad spendera: över 200 pund

Bar vad? Kappa, £45, Topshop; topp, £7, River Island; jeans, £40, Topshop; stövlar, £60, Topshop; väska, £20, House of Fraser.

Varför: Jag gillar kläder som är helt olika och unika – mönster som är högt.

Vem? Jag gillar Cara Delevingne som jag gillar att hon har några kanten men jag gillar inte Rihanna som hon är för riskabelt.

Laurie-Anne Bartsch, 21, studerande, Belfast

Varje månad spendera: £200

Bar vad? Kappa, £89. Jumper, £40; jeans, £40; stövlar, £45; alla Topshop; väska, £20, New Look.

Varför? Jag beskriva min stil som ganska vintage och jag älskar bär objekt från Liberty Blue; och älskar stickade tröjor och krämer och guld och rött.

Vem? Jag skulle inte gillar Rihanna som är högt, jag föredrar något mer lågmäld som Adele.

Victoria Morrow, 22, student, Dungannon

Varje månad spendera 50 £-£100

Bar vad: Jeans, £40, Topshop; stövlar, £150, Panama Jack; kappa, £70, Tommy Hilfiger; shirt, £30, Jack Wills; hatt, £4, Primark; väska, £60, långa Champs.

Varför? Min stil är mycket Topshop och jag bär jeans med toppar och jackor, det är vistelser med aktuella trender och jag skulle inte gå för långt ifrån trender.

Vem? Jag gillar verkligen Gigi Hadid och Karlie Kloss som jag älskar deras kläder och stil.

Sarah Hurricane, 36, HR officer, Newcastle

Varje månad spendera £200

Bar vad? Byxor, £14, Zara; shirt, £8, Primark; jacka, £200 Karen Millen; handväska, £300, Michael Kors; skor, £9, ASOS.

Varför? Jag vilja köpa klassiska stycken, saker som inte daterar. Jag brukar inte gå med trender men saker som kommer att bo med dig i år och du kan vamp dem upp när du behöver. Jag gillar att blanda hög gata med uttalande bitar.

Vem? Jag gillar klassisk stil och Victoria Beckham klänningar alltid så bra. Jag tror att hon ser bra ut.

Se även: aftonklänningar online billiga

Kommentera

